REGULAMENT HOTELIER Hotel Moldavia***
Dragi oaspeţi,
Dorim să vă oferim o experienţă de neuitat la Hotel Moldavia *** și de aceea am stabilit o serie de principii și reguli de care vă rugăm, în mod respectuos, să ţineţi cont atât în timpul, cât şi după ce s-a încheiat sejurul dumneavoastră.
Cap I.Politica de rezervare
Rezervarea se face prin intermediul urmatoarelor mijloace:
- Prin modulul de rezervare on-line de pe site-ul nostru: https://hotelmoldavia.ro/rezervare
- In acest caz, urmati instructiunile din modulul de rezervare: verificati disponibilitatea, alegeti tariful in functie de numarul de persoane cazate, introduceti datele solicitate si apoi veti fi directionati catre o platforma securizata de plati on-line pentru a achita avansul. In cazul in care nu achitati avansul in termenul de 2 de ore, rezervarea se va anula automat.
- Prin solicitare trimisa pe E-MAIL: hotelmoldavia@gmail.com
- Pentru efectuarea rezervarilor, clientii vor achita un avans din valorea totala a serviciilor turistice solicitate, dupa confirmarea disponibilitatii spatiilor de cazare solicitate.
- Plata se poate face prin virament bancar sau prin card de credit/debit.
- Turistul este responsabil pentru verificarea informatiilor trecute in confirmarea rezervarii primite prin canalul electronic sau e-mail pentru a nu aparea neconcordante legate de serviciile solicitate.
- Rezervarea se considera finalizata numai dupa incasarea de catre societatea noastra a avansului solicitat.
- În cazul persoanelor care nu au rezervare în prealabil, prin mijloacele prezentate, Hotel Moldavia *** nu garanteaza disponibilitatea camerelor dorite .
Cap II.Politica de anulare / modificare a rezervarii
- In cazul in care numarul de persoane care se prezinta la cazare difera de cel pentru care a fost facuta rezervarea, dar nu depaseste capacitatea maxima de cazare in camera, vor fi modificate tarifele de cazare. Daca numarul de persoane care se prezinta la cazare in camera, depaseste numarul de persoane maxime admis (2 adulti si 1 copil cu varsta pana la 5 ani), atunci rezervarea se anuleaza!
- Orice anulare sau modificare a rezervarii de catre beneficiar trebuie facuta in scris.
- Anularea rezervarii de catre turist se poate face la adresa de e-mail hotelmoldavia@gmail.com;
- Dacă rezervarea este anulată cu minim 14 zile înainte de data sosirii, NU va fi perceput nici un commission, iar avansul va fi restituit;
- Dacă rezervarea este anulată in intervalul 14 zile – 0 ore înainte de check-in va fi retinut avansul platit.
- Aceasta politică de anulare se aplică pentru toate rezervările exceptie făcand numai acelea in cazul cărora a fost comunicată explicit si in scris de către Hotel Moldavia altă politică de anulare aplicabilă.
- In cazul in care se doreste micsorarea perioadei de sedere in hotel, in timpul sejurului, suma achitata nu se returneaza si nu se compenseaza cu alte servicii.
- Atentie!!! Plata avans cu vouchere vacanta sau card vacanta nu se returneaza in cazul anularii rezervarii.
Cap III.Politica de check-in si check-out
- Cazarea se face incepand cu orele 15:00, iar predarea camerelor se face cel mai tarziu la orele 11:00;
- In cazul in care doriti sa va cazati inainte de orele 15:00, cazarea se face in functie de disponibilitati si cu acordul in prealabil al Hotelului Moldavia;
Cap IV.Reguli de ordine interioara in Hotel Moldavia ***
- Accesul cu băutură şi mâncare din afara unităţii este strict interzis!
- In restaurant şi pe terasa Hotelului Moldavia *** este interzis accesul cu mancare sau bauturi din exteriorul hotelului !
- Preparatele pentru MIC DEJUN, inclusive ceaiul si cafeaua de la mic dejun se servesc DOAR in timpul servirii micului dejun intre orele 8:15-10:15;
- Pe perioada sederii in Hotel Moldavia *** turistii au obligatia de a pastra curatenia utilizand cosurile de gunoi amplasate in curtea interioara a hotelului si in camere.
- Nu este permis nudismul sau orice forma de exhibitionism in cadrul hotelului , pe terasa hotelului sau in restaurantul Hotelului Moldavia.
- Deteriorarea de catre turisti a oricarui obiect din inventar, al Hotelului Moldavia *** atrage raspunderea materiala a acestora privind achitarea daunelor.
- Hotel Moldavia *** nu percepe taxa pentru Internet si nu isi asuma raspunderea pentru eventualele defectiuni sau lipsei sporadice a semnalului cauzate de furnizorul de internet ;
- Hotel Moldavia *** dispune de parcare proprie;
- Hotel Moldavia *** nu percepe taxa de parcare si nu isi asuma raspunderea pentru eventualele probleme aparute (avarieri datorate manevrelor gresite, etc.).
IV.1. Reguli de ordine interioara in camere
- Dupa ora 8:00, de Luni pana Duminica incepe serviciul de curatenie in camere.
- Conform Capit. CRITERII GENERALE din OMT 65/2015 privind clasificarea structurilor de primire turistice, lenjeria si prosoapele se schimba la 3 zile .In caz de necesitate puteti face cerere la receptie pentru schimbarea lenjeriei/prosoapelor.
- Prosoapele NU se folosesc in afara camerelor,;
IV.2. Fumatul
Fumatul tradițional si tigara electronica nu sunt permise în incinta Hotelului Moldavia ***, conform legislatiei aplicabile in vigoare (legea 349/2002 modificata si completata prin legea 15/2016). Hotel Moldavia *** are amenajate spatii pentru fumatori in aer liber sau se poate fuma pe balcoanele camerelor, pe balconul restaurantului sau pe terasa amenajată.
IV.3. Animalele de companie
În cadrul Hotelului Moldavia *** nu este permisă intrarea cu animale de companie de nici o mărime sau specie.
Cap V Tarife
Tarifele Hotelului Moldavia *** diferă atât în funcţie de de numărul de persoane adulte si copii cazate in camera. Mai multe detalii gasiti aici: https://hotelmoldavia.ro/camere/
Tarifele de RECEPTIE, adica cu cazare fara rezervare in prealabil, sunt mai mari decat cele de pe site, si sunt afisate la Receptia Hotelului Moldavia ***.
Tarife suplimentare:
–Pierdere sau distrugere cartela, cheie acces camera-100 ron
Cap VI Dispute şi reclamaţii
Ne rezervăm dreptul de a emite factura fiscala pentru debitare independent de dorința lor, în cel puțin următoarele cazuri:
-au părăsit incinta hotelului, fără să plătească pentru serviciile Hotelului Moldavia *** de care au beneficiat;
-au produs degradări sau distrugeri;
-au plecat cu obiecte care nu le aparțin și a căror contravaloare nu au plătit-o la recepție;
-nu au anulat rezervarea la termenul stabilit.
Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării acestor termeni și condiții, vom încerca să o rezolvăm pe cale amiabilă.
În cazul în care nu este posibil, aceasta va intra sub jurisdicţia instanțelor judecătorești Onesti.
Cap VII Program de eliminare a clienților indezirabili
Oaspetele trebuie să se conformeze uzanțelor hoteliere. Acesta va trebui să respecte atât liniștea în hotel , in cadrul terasei si restaurantului Hotelului Moldavia ***, cât și normele de conviețuire socială și cele morale.
De asemenea, clientul Hotelului Moldavia *** trebuie să aibă grijă de proprietatea încredințată lui pe parcursul cazării.
Oaspetii sunt de acord sa protejeze, sa apere imaginea Hotelului Moldavia *** si sa se abtina de la orice act care al leza imaginea acesteia.
Orice încălcare a uzanțelor hoteliere sau a normelor morale și de conviețuire socială dă dreptul Hotelului Moldavia *** să întrerupă imediat contractul/cazarea, fără nici un preaviz.
Ne rezervăm dreptul de a refuza cazarea, a oaspetilor în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți, care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii vilei sau deranjează alți clienți. Contravaloarea eventualelor distrugeri sau degradări ale bunurilor materiale aparținând Vilei Moldavia Class ****va fi suportată de către cei vinovați de producerea acestora.
Ne rezervăm dreptul de a evacua forțat din Hotel Moldavia ***, restaurant sau terasa oaspetii indezirabili.
Ținând cont de cele menționate mai sus, ne rezervăm dreptul de a ne selecta oaspetii.
Cap VIII Clauze finale
Considerăm că orice client în momentul accesării oricărui serviciu oferit de către Hotelului Moldavia *** (cazare, masa, etc.) a luat cunoștință de termenii și condițiile mai sus menționate și le-a acceptat tacit.
Cap IX Modificări termeni și condiții
Termenii și condițiile pot fi modificate oricând de către Hotel Moldavia ***fără a se face notificări în prealabil.
Vă mulțumim pentru înțelegere și vă dorim un sejur plăcut la Hotel Moldavia ***!
Conducerea,
01.01.2022